| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
tmurdoch

|
Lähetetty: 11.01.2007 21:32 Viestin aihe: Fighter Magazine galleria |
|
|
Galleriaosio on päivitetty. Ennen julkaisematonta materiaalia ei vielä löydy, mutta sinne on kerätty erinäistä kuvamateriaalia jota on julkaistu aiemmin lehden / Antin nimissä. Arkistoista löytyy vielä paljon päivitettävää matskua ja sitä lisätään sinne ajan kanssa.
Tarkoitus on kehittää tuosta galleriaosiosta laadukas kuva- ja tulevaisuudessa myös videopankki suomalaisesta kamppailu-urheilusta. _________________ Meissä on r0hmu sellainen ero, että minä tiedän, etten osaa tai tiedä mitään, ja se on näin kamppailulajien parissa aika paljon parempi kuin se, ettei osaa eikä tiedä mitään, mutta luulee osaavansa ja tietävänsä paljonkin.
-Petri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tmurdoch

|
Lähetetty: 09.03.2007 01:53 Viestin aihe: |
|
|
Laittakaa tähän viestiketjuun palautetta gallerioista ja vinkkejä tapahtumista joista näkisitte mielellänne kuvia galleriassa.
Tiedoksi kaikille niille jotka itse harrastavat valokuvausta. Jos on kiinnostusta luovuttaa Fighterin käyttöön kuvamateriaalia kilpailuista tai muusta kamppailu-urheiluun liittyvästä tapahtumasta, niin ottakaa reippaasti yhteyttä!
Emme kuitenkaan lupaa julkaista kaikkea materiaalia. Kuvien on luonnollisesti oltava laadukkaita ja sivuilla ei voi tietenkään käyttää kuvia joihin ei ole olemassa tekijän oikeuksia. _________________ Meissä on r0hmu sellainen ero, että minä tiedän, etten osaa tai tiedä mitään, ja se on näin kamppailulajien parissa aika paljon parempi kuin se, ettei osaa eikä tiedä mitään, mutta luulee osaavansa ja tietävänsä paljonkin.
-Petri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tmurdoch

|
Lähetetty: 17.08.2007 23:15 Viestin aihe: |
|
|
Galleriaan on lisätty "lehtien lisämateriaali" -niminen osio. Sen alla julkaistaan kuvamateriaalia joka liittyy lehden sisältöön. _________________ Meissä on r0hmu sellainen ero, että minä tiedän, etten osaa tai tiedä mitään, ja se on näin kamppailulajien parissa aika paljon parempi kuin se, ettei osaa eikä tiedä mitään, mutta luulee osaavansa ja tietävänsä paljonkin.
-Petri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
haade
|
Lähetetty: 31.01.2008 15:03 Viestin aihe: Porvoon muaythai gaala 19.1.2008 |
|
|
Joujou! onkos kuvia gaalasta? Onko teillä muka muutakin tekemistä kun päivittää kuvia galleriaan?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tmurdoch

|
Lähetetty: 31.01.2008 20:57 Viestin aihe: |
|
|
Henkka otti ne kuvat gaalassa. Hän sai vasta tänään tarvittavat softat kuvankäsittelyä varten koneelleen, joten eiköhän se galleria ilmestyne viimeistään alkuviikosta. _________________ Meissä on r0hmu sellainen ero, että minä tiedän, etten osaa tai tiedä mitään, ja se on näin kamppailulajien parissa aika paljon parempi kuin se, ettei osaa eikä tiedä mitään, mutta luulee osaavansa ja tietävänsä paljonkin.
-Petri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tmurdoch

|
Lähetetty: 24.02.2008 00:41 Viestin aihe: |
|
|
Aika paljon löytyy lehden / Antin kuvamateriaalia niiltä ajoilta kun galleria ei ollut vielä pystyssä. Niitä päivitellään sitä mittaan, kun graafiset erikoismiehet kerkiävät.
Viimeisimpänä kuvia Lappeenrannassa 10.2.2006 isketystä The Cage Vol. 5 -vapaaotteluillasta.
>>> The Cage Vol. 5 kuvagalleria
 _________________ Meissä on r0hmu sellainen ero, että minä tiedän, etten osaa tai tiedä mitään, ja se on näin kamppailulajien parissa aika paljon parempi kuin se, ettei osaa eikä tiedä mitään, mutta luulee osaavansa ja tietävänsä paljonkin.
-Petri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
henkkaU
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tmurdoch

|
Lähetetty: 22.08.2008 09:13 Viestin aihe: |
|
|
Lähihistorian havinaa päivitetty kuvagalleriaan:
 _________________ Meissä on r0hmu sellainen ero, että minä tiedän, etten osaa tai tiedä mitään, ja se on näin kamppailulajien parissa aika paljon parempi kuin se, ettei osaa eikä tiedä mitään, mutta luulee osaavansa ja tietävänsä paljonkin.
-Petri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|